תפריט

צינור למכונת כביסה

בעוד מכונת כביסה איכותית יכולה להחזיק מעמד זמן רב, לעתים החלקים השונים שלה מתבלים עם הזמן ודורשים החלפה.
צינור למכונת כביסה הוא בין החלפים הפופולאריים ביותר שאנו מוכרים, ואצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הצינורות והמחברים שמכונת הכביסה שלכם צריכה.
אילו צינורות למכונת כביסה תוכלו למצוא אצלנו, ומה חשוב לדעת לפני שאנו רוכשים צינור חלופי למכונת הכביסה שלנו? כל המידע במאמר הבא!

תפקידיו של צינור למכונת כביסה

מכונת הכביסה שלנו מתפקדת באמצעות שימוש קבוע במים, ולכן היא עושה שימוש במספר צינורות בעלי תפקידים שונים.
ישנו את הצינור המזרים מים נקיים אל תוך המכונה, הצינור המנקז את המים, צינורות מפצלים, צינורות מאריכים, גומיות ומחברים ועוד.
בכל מקרה, צינור שמזרים מים חייב להיות איכותי ועמיד כדי לא לגרום לנזילות ובלאי מהיר.

סוגי הצינורות שאנו מציעים ב"ריזיטק"

אנו ב"ריזיטק" מתמחים באספקת חלקי חילוף למוצרי חשמל, אביזרים למוצרי חשמל ועוד.
כל המוצרים שתמצאו אצלנו הם איכותיים ומגיעים עם "אבא ואמא", וגם כשמדובר בצינורות למכונת הכביסה.
אילו סוגי צינור למכונת כביסה תוכלו למצוא אצלנו?

צינור כניסת מים למכונה צינור כניסת מים אוניברסלי (מתאים לכל מכונות הכביסה) המיוצר באיטליה ולכן מבטיח לכם איכות אמיתית. אורכו 3 מטרים והוא יכול לשמש גם בתור צינור מאריך ע"י שימוש במתאם.
צינור ניקוז למכונת כביסה צינור ניקוז איכותי המתאים למכונת הכביסה ולמדיח הכלים, אורך הצינור 3 מטרים והוא יכול לשמש גם כצינור מאריך באמצעות מתאם.
מפצל ניקוז למכונת כביסה ומייבש מפצל ניקוז איכותי המאפשר חיבור של שני צינורות ניקוז לאותו סיפון. צינור ניקוז למכונת כביסה וצינור ניקוז למייבש. מוצר איכותי המצויד בגומיות המונעות חזרת ריחות ביוב אל חדר הכביסה שלכם.
מאריך צינור למכונת כביסה מאריך המיועד לצינור ניקוז המים ומאריך לצינור כניסת המים למכונה. מאפשר תמרון בהתאם למיקום מכונת הכביסה, המייבש או המדיח. הצינור מגיע עם מחבר מיוחד המאפשר חיבור שני צינורות.
גומיות לצינורות מכונת כביסה אנו ב"ריזיטק" מספקים מגוון גומיות למטרות שונות, המאפשרות חיבור חלק בין הדוד, מכונת הכביסה ומוצרי חשמל נוספים, ומונעות בלאי ונזילות מים במהלך השימוש השוטף.

תפקידיו של צינור למכונת כביסה

למרות שלא תמיד אנו מקדישים לכך מחשבה, צינור מכונת כביסה טומן בחובו מגוון תפקידים חשובים:

אספקת מים

התפקיד העיקרי של צינור כניסת המים למכונת כביסה הוא לספק מים למכונת הכביסה שלכם עבור מחזורי העבודה השונים שלה. הוא מחבר את המכונה למקור המים, ומאפשר את צריכת המים הדרושה במהלך מחזורי הכביסה, והשטיפה.

 

ניקוז מים

בנוסף לאספקת המים, צינורות מכונת הכביסה מאפשרים גם ניקוז יעיל של המים ממכונת הכביסה. הם מובילים את המים המשומשים מהמכונה למערכת הניקוז, מבטיחים סילוק מים יעיל לאחר כל מחזור וכמובן מונעים נזילות והצפות.

גמישות ועמידות

צינור מכונת כביסה איכותי צריך להיות גמיש מספיק כדי לאפשר תנועה ותזוזה אינטנסיבית במהלך פעולת מכונת הכביסה. כמו כן הוא צריך להיות עמיד בפני בלאי שנגרם מלחץ מים, טמפרטורות משתנות ושימוש תכוף.

חיבורים וצמתים

קיימים מקרים רבים שבהם אנו זקוקים לחיבורים שונים בין צינורות מכונת הכביסה, המייבש או המדיח, ואחד התפקידים של צינורות מכונת כביסה הוא גם לאפשר חיבורים נקיים וללא נזילות.
אצלנו ב"ריזיטק" תוכלו למצוא מגוון מחברים, גומיות וצינורות חיבור שיעזרו לכם ליצור כל חיבור הנחוץ לכם לתמרון בעת חיבור מכשירי החשמל שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים צינור למכונת כביסה?

חומר ואיכות

אנו ב"ריזיטק" ממליצים לכם לרכוש צינור איכותי למכונת הכביסה, כדי למנוע בלאי בטווח הקצר.
לפני שאתם קונים את הצינור, בררו מאיזה חומר הוא עשוי ומהי העמידות המוערכת שלו בטווח הארוך.
ההמלצה היא להשקיע בצינור מעט יקר יותר, אך כזה שיעניק לכם "ראש שקט" לכמה שנים לפחות. 

אורך וגודל

חשוב למדוד את האורך בין מקור המים \ הניקוז ובין מכונת הכביסה שלכם, כדי למנוע מצב שאתם רוכשים צינור קצר מהנדרש. כמו כן, בעת רכישת חלקי חילוף למוצרי חשמל תמיד כדאי לוודא את גודל המחברים כדי לוודא התאמה.

בדיקה ותחזוקה שוטפת

גם עם צינור איכותי, חיוני לבדוק אותו באופן קבוע לאיתור סימני בלאי, נזילות או נזק. החליפו את הצינור אם אתם מבחינים בבעיות כלשהן כדי למנוע נזקי מים ודליפות עוד לפני שהן מתעוררות.

מותג ואחריות

אנו ממליצים לברר מיהו היצרן ומדינת היצור של צינור מכונת הכביסה שאתם מתכוונים לרכוש, מכיוון שזה יכול להעיד על האיכות שלו לטווח הארוך. תמיד כדאי להעדיף יצרן מעט יותר יקר אך כזה שמעניק איכות ואפילו אחריות.
וודאו שתקופת האחריות היא רלוונטית והגיונית לטווח הזמנים שבו עלולות להתעורר בעיות במידה והמוצר אינו תקין.

צינור למכונת כביסה קונים ב"ריזיטק"!

אנו בחברת "ריזיטק" מציעים ללקוחותינו מגוון אביזרים למוצרי חשמל, ומקפידים על איכות ללא פשרות לצד שירות לקוחות אדיב ומחירים שיגרמו לכם לא לחשוב פעמיים!

במהלך שנות הניסיון הרבות שלנו בתחום, ריכזנו אצלנו את הספקים הטובים ביותר כדי לשמור על איכות ברמה הגבוהה ביותר עבור אלפי לקוחותינו המרוצים, ולכן זה לא מפתיע שהם תמיד חוזרים לרכוש מאיתנו!

אנו מספקים את כל מה שמוצרי החשמל שלכם צריכים מא' ועד ת', בתהליך רכישה אינטרנטי פשוט ונוח במיוחד שמאפשר לכם לרכוש בלי לצאת מהבית ולבזבז זמן מיותר.
לאחר הרכישה תוכלו להנות ממשלוח מהיר עד הבית (עד 7 ימי עסקים ולעתים אפילו יום אחד בלבד!), ובמידה ותהיו מעוניינים תוכלו גם לבצע איסוף עצמי מהחנות בתל אביב.

מעבר לאספקה המהירה ולאיכות המוצרים אתם גם מקבלים אחריות על מוצרינו ואפשרות החלפה או החזרה תוך 14 יום ממועד הרכישה, ואנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לבירור הפרטים המדויקים.

שירות הלקוחות שלנו נמצא כאן עבורכם בכל אחד משלבי הרכישה, החל משלב הבירורים ועד אחרי הרכישה בכל שאלה שמתעוררת.

עם שירות לקוחות אדיב, מוצרים איכותיים, משלוח מהיר ואפשרות החלפה והחזרה, אנו ב"ריזיטק" שמחים להעניק לכם מעטפת מושלמת לרכישת כל אביזרי החשמל שאתם צריכים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 126 ביקורות
js_loader