תפריט

עגלה למכונת כביסה

עגלה למכונת כביסה היא מתקן שלא כולם מודעים לחשיבות הרבה שלו.
מדובר באלמנט שצריך לשאת באופן בטוח את משקלה של מכונת הכביסה ולעתים גם את משקלו של מייבש הכביסה המונח עליה, ולכן חשוב לבחור בעגלה איכותית שתעמוד היטב בעומסים גם בזמן פעילות אינטנסיבית של המכונה (סחיטה למשל).
איך בוחרים בצורה נכונה עגלה איכותית למכונת הכביסה שלכם? כל המידע במאמר הבא!

למה חשוב לבחור נכון עגלה למכונת הכביסה שלכם?

מכונת הכביסה שלנו היא מוצר חשמלי עדין ששוקל הרבה, וחשוב להעניק לו מעמד יציב שגם יאפשר הזזה בטיחותית במידת הצורך.
עגלה איכותית למכונת כביסה מאפשרת הזזה ותחזוקה נוחה בכל מקום, מונעת בלאי וחלודה, והופכת את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים!

 

קניית עגלה למכונת כביסה – עשה ואל תעשה!

עשה אל תעשה
כדאי לרכוש עגלה המיוצרת מיחידה אחת שאינה מצריכה הרכבה הנחשבת למסיבית ויציבה יותר לא כדאי לרכוש עגלה מתכווננת או עגלה המורכבת ממספר חלקים הדורשת הרכבה. עגלה כזו לרוב נחשבת לפחות עמידה במשקלים כבדים ופחות יציבה בסחיטה
החומר שממנו עשויה העגלה צריך להיות חזק ועמיד כגון מתכת חזקה צבועה בתנור למניעת חלודה לא כדאי לרכוש עגלה ללא מנגנון נעילה מהיר ונוח. מנגנון נעילה מהיר יחסוך מכם צורך בגישה לגלגלים האחוריים של העגלה על מנת לנעול ולשחרר אותם בעת הזזתה
העריכו את המשקל שצריכה לשאת העגלה בהתאם למכונה \ מייבש שלכם אל תרכשו עגלה ללא רגליות גומי השומרות על היציבות בזמן הסחיטה ומאפשרות כוונון בהתאם לשיפוע הרצפה למניעת רעידות בסחיטה
כדאי לרכוש עגלה בעלת מנגנון נעילה מהיר ונוח למעבר ממצב גלגלים למצב עמידה על רגליות גומי לא משנה כמה זול המחיר, אין זה מומלץ לרכוש עגלה למכונת כביסה מפלסטיק כאשר אתם מתכננים להניח מייבש מעל מכונת הכביסה. עגלת מתכת לרוב חזקה יותר מפלסטיק, יציבה יותר, וניתן להזיז אותה בקלות יותר
אל תשכחו לברר על אחריות! אל תרכשו עגלה ללא אחריות!

עגלה איכותית למכונת כביסה

אנו צוות "ריזיטק" ואנו מציעים עגלה למכונת כביסה המסוגלת לשאת עד 350 קילוגרמים, ולכן מתאימה למכונות כביסה כבדות במיוחד ואף למכונות שעליהן מונח מייבש הכביסה וחפצים נוספים.
כשאנו רוכשים עגלה למכונת כביסה, חשוב לקחת בחשבון את העומסים המופעלים בזמן שלבי העבודה השונים של המכונה (במיוחד שלב הסחיטה).

 

עגלה למכונת כביסה מיציקה אחת

שימו לב שעגלות מתכווננות או עגלות המורכבות ממספר יחידות – עלולות להתפרק או להישבר בקלות כשהן עומדות מול עומסים ומשקלים גדולים.
העגלה שלנו מיוצרת מיציקה אחת של מתכת מגולוונת, ולכן מעניקה עמידות חסרת פשרות אל מול משקל כבד ורעידות.

 

שני מצבי תמיכה

אנו מציעים מגוון אביזרים למוצרי חשמל המתאפיינים בהנדסת אנוש חסרת פשרות, וכך גם עגלת מכונת הכביסה שלנו הכוללת שני מצבי תמיכה.
העגלה כוללת ידית הרמה נוחה המאפשרת מעבר מהיר בין מצב עמידה ובין מצב הזזה.
מצב העמידה מייצב את העגלה על רגליות גומי איכותיות השומרות על הריצוף וניתנות לכיוון מדויק בהתאם לשיפוע הרצפה, ומצב ההזזה מאפשר נסיעה על גבי גלגלים עמידים בפני משקלים גדולים.

 

עמידות בפני חלודה


חלודה היא אחת הסיבות העיקריות לחיפוש חלקי חילוף למכונת כביסה, ולכן העגלה למכונת כביסה שלנו מיוצרת ממתכת מגולוונת וצבועה בתנור בצבע דוחה חלודה.
במיוחד כשמדובר במוצרי חשמל העובדים באמצעות שימוש במים, יש חשיבות גבוהה לרכישת אביזרים המונעים הצטברות חלודה.

 

עגלה אוניברסלית למכונת כביסה

מעכשיו, אתם לא צריכים להסתבך עם מידות מכונת הכביסה שלכם, מכיוון שהעגלה שלנו היא אוניברסלית ומיוצרת בשני גדלים אוניברסלים כך שתתאים לכל סוגי המכונות עם פתח חזית!

עגלה למכונות כביסה בקיבולת כביסה 8 ק"ג עד 12 ק"ג, ועגלה למכונת כביסה בקיבולת כביסה 5 ק"ג עד 7 ק"ג. שתי העגלות נושאות משקל עד 350 ק"ג ומאפשרות להניח מייבש מעל מכונת הכביסה.
ללא צורך בכיוונון או התאמה, פשוט רוכשים את העגלה ומתחילים להנות מחיים פשוטים יותר.
גם במקרה ותצטרכו להחליף מכונת כביסה, העגלה שלנו עדיין תתאים!

העגלה שלנו מתאימה למכונות כביסה של החברות בוש, סימנס, קונסטרוקטה, סמסונג, LG, אלקטרה, מילה, בקו, קריסטל, זנוסי, לנקו, אלקטרולוקס, AEG, באוקנכט, מידאה, שארפ ועוד מגוון רחב של חברות נוספות.

 

בטיחות ותחזוקה

העגלה הפרקטית הזו מאפשרת לכם הזזה נוחה ובטיחותית של מכונת הכביסה שלכם לכל מטרה, בין אם מדובר בצורך לנקות או במעבר דירה.
למרות הכובד והגודל שלה, מכונת כביסה היא מוצר חשמלי עדין ויש לטפל בה בזהירות!
כשהמכונה שלכם ממוקמת על עגלה חזקה ויציבה, באפשרותכם להזיז אותה בצורה פשוטה בכל פעם שאתם צריכים לעשות זאת. העגלה בעלת רגליות גומי המגביהות את המכונה מהרצפה ב- 8 ס"מ ובכך גם מונעות מגע של מים מהרצפה.
העגלה היא מוצר חיוני למי שמעוניין להזיז את מכונת הכביסה שלו בקלות ותוך שמירה על תקינותה.

 

אחריות של 36 חודשים

אנו מעניקים לכם מוצר איכותי שיש לו "אבא ואמא"!
צוות ריזיטק מעניק לכם שלוש שנים אחריות על העגלה הייחודית הזו, ואם עדיין הייתה לכם התלבטות – עכשיו אנו בטוחים שפתרנו לכם אותה!

 

ריזיטק – נעים להכיר!

אצלנו באתר הקניות של "ריזיטק" תוכלו להנות ממגוון אביזרים למוצרי חשמל, חלקי חילוף למוצרי חשמל ומוצרים נוספים באיכות הגבוהה ביותר.
אנו מנגישים ללקוחותינו את מוצרינו באמצעות תהליך קנייה אינטרנטי פשוט ונוח, המאפשר לכם להזמין את מוצרינו במחירים אטרקטיביים דרך המחשב או הטלפון ללא מאמץ!

המוצר שהזמנתם יגיע אליכם במשלוח עד הבית (או כל מקום אחר שתבחרו), בזמן קצר של עד 7 ימי עסקים ואפילו תוך יום אחד בלבד במקרים מסוימים.
אם זה יותר נוח עבורכם – אנו מאפשרים גם איסוף עצמי מהחנות שלנו הממוקמת בתל אביב, ובאפשרותכם ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים ותיאום.

שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם בכל שלב, ונשמח לעזור בכל בעיה או התלבטות לפני הרכישה ואחריה.
במידה והמוצר אינו מתאים לכם אנו מאפשרים החלפה או החזרה תוך 14 ימים מיום הרכישה, כך שאתם יכולים לרכוש אצלנו בראש שקט וללא דאגות!

 

ריזיטק – מוצרים שנשארים אתכם

אצלנו ב"ריזיטק – חלפים ואביזרים למוצרי חשמל" תוכלו למצוא מגוון מוצרים איכותיים בתהליך רכישה אינטרנטי שהולך איתכם יד ביד מההתחלה ועד הסוף.
תמונות המשקפות את אופי המוצר, תהליך רכישה נוח ופשוט בלי לצאת מהבית, משלוח מהיר לכל מקום שתבחרו, שירות לקוחות אדיב וזמין, ופתרון כל בעיה שמתעוררת גם לאחר הרכישה.

מבחינתנו, עגלה למכונת כביסה היא מוצר שאמור להישאר אתכם שנים רבות, גם במהלך מעברי דירה ואפילו אם החלפתם מכונת כביסה.
אנו מציעים לכם עגלה איכותית וחזקה, המסוגלת לעמוד בעומסים כבדים ועמידה לאורך זמן גם בפני חלודה.
העגלה מתאימה לכל מכונות הכביסה, כוללת שני מצבי תמיכה, ומיוצרת מיחידה אחת של מתכת מגולוונת.
המוצר כולל 3 שנים אחריות מאיתנו, וזה מאפשר לכם החלפה קלה במידה ומתעוררת בעיה בתקינות העגלה.

אם מיציתם את אתרי האינטרנט השונים שמוכרים לכם "בלופים" באמצעות תמונות מוגזמות והבטחות שווא, אנו מזמינים אתכם להנות מתהליך רכישה דיגיטלי ברמה אחרת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 126 ביקורות
js_loader