ביום שישי (חג סוכות) החנות פתוחה עד 12:00

תפריט

פילטר לתמי 4

פילטר לתמי 4 הוא מוצר שיש להחליף באופן תקופתי, וזאת במטרה לשמור על מי השתיה שלנו מסוננים ונקיים מחיידקים, בקטריות ומשקעים הקיימים בצנרת באופן טבעי. אנו מציעים פילטרים לדגמים הפופולאריים של תמי 4, ומאפשרים לכם לשמור על בריאותכם ובריאות דיירי הבית הצורכים את מי השתיה. מהי חשיבותו של פילטר למתקן תמי 4, כל כמה זמן יש להחליף אותו וכיצד נוכל לרכוש אותו בצורה נכונה? כל המידע שחיפשתם במאמר הבא!

 

החלפת פילטר לתמי 4 בצורה קבועה

החלפת הפילטר צריכה להיעשות בממוצע כל חצי שנה, וזאת ע"פ הוראות היצרן. כשמדובר בהחלפת אביזרים למוצרי חשמל בכלליות, ופילטר סינון מים בפרט – זמן ההחלפה יהיה קשור באופן ישיר לתדירות השימוש. החלפת פילטר לתמי 4 מומלצת כל חצי שנה עבור משפחה של 5 נפשות, אך זמן ההחלפה יכול להתקצר במידה ומספר הנפשות הוא גדול יותר. במידה ויש לכם ספק או שאלה, אנו בצוות ריזיטק נשמח לסייע!

 

מהם החומרים שהפילטר מסנן ממי השתיה שלנו?

שם החומר מדוע חשוב לסנן?
וירוסים וחיידקים קיימים כמעט בכל מקום וגם במי השתיה שלנו, חלקם ידידותיים וחלקם עלולים להזיק לבריאותנו ולגרום למחלות כשהם מצויים במי השתיה שלנו.
עובש ופטריות נבגי פטריות ועובש מתפתחים במקומות לחים וחשוכים ויכולים להגיע אל מי השתיה שלנו מתוך הצנרת. הם יכולים לגרום למחלות שונות ולפגוע בבריאות.
מתכות כבדות וחלודה מתכות כבדות וחלודה עשויות להיות רעילות עבורנו בכמויות מסוימות, וגם בכמויות קטנות יותר הן אינן מומלצות לצריכה. מתכות וחלודה יכולות להגיע אל מי השתיה שלנו עקב התפרקות הצנרת הפנימית או חלקים ממנה. 
תרופות והורמונים שאריות תרופות והורמונים לצערנו קיימים במי השתיה שלנו, והם מגיעים לשם בדרכים רבות. השפעתם יכולה להיות מזיקה ובעייתית בטווח הארוך, ולכן חשוב לסנן אותם ממי השתיה שלנו.

 

רכישת פילטר לתמי 4

אנו בריזיטק מספקים חלקי חילוף למוצרי חשמל, ואצלנו תוכלו למצוא גם פילטרים איכותיים למגוון הדגמים של תמי 4, כולל נורות סינון מותאמות דגם.

מה חשוב לזכור לפני רכישת פילטר למכשיר תמי 4?

 

התאמה לדגם

התאמת הפילטר לדגם המכשיר היא משהו שאין להתפשר עליו! כדי למנוע מצבים שבהם לא ניתן להתקין את הפילטר או שהוא אינו מבצע את תפקידו כראוי, חשוב לוודא שאתם רוכשים פילטר המותאם בדיוק לסוג מכשיר התמי 4 שלכם. במידה ויש לכם ספק, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע!

 

ציון תאריך ומעקב

אנו ממליצים לכם לציין את תאריך החלפת הפילטר במקום בולט, ואפילו לשים לעצמכם תזכורת ביומן להחלפה הבאה.
החלפת הפילטר בזמן היא חשובה ושומרת על בריאותכם ועל בריאותם של שאר דיירי הבית.

 

עירנות לטעם וניראות המים

גם במידה ורכשתם פילטר בדגם המתאים, חשוב לבדוק את המים מדי פעם מבחינת טעם ונראות.
שימו לב אם יש שינוי בטעם המים, או אם יש בהם גרגירים או אלמנטים אחרים שעלולים להעיד על אי תקינות המסנן.
הפילטרים שלנו הם באיכות הגבוהה ביותר, ועדיין חשוב לבצע מעקב אישי כשמדובר במי השתיה שלנו ושל משפחתנו.

 

השוואת מחירים

אנו בריזיטק מציעים לכם פילטרים מקוריים לתמי 4, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!
אל תתפשרו על השוואת מחירים ורכישת מוצרים איכותיים במחיר הוגן, וממקום שעליו אתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות.

 

אחריות יצרן

אחריות היצרן היא חשובה, ואנו ממליצים לכם לרכוש פילטר לתמי 4 אך ורק ממקום המעניק לכם את האחריות הזו.
זה יאפשר לכם להיות רגועים בכל הנוגע לתקלות ומוצר פגום, וזוהי סיבה נוספת שבגינה אנו ממליצים לכם לרכוש פילטר אצלנו בריזיטק.

 

ריזיטק – מי אנחנו?

אנו בחברת ריזיטק מתמחים באספקת אביזרים למוצרי חשמל, ומנגישים אותם ללקוחותינו באמצעות תהליך רכישה פשוט ונוח.
אתר הקניות והחנות שלנו מציעים לכם מגוון מוצרים באיכות גבוהה, אפשרות החזרה של מוצרים תוך 14 יום ממועד הרכישה, ומשלוחים מהירים לכל מקום בארץ!

תהליך הרכישה הדיגיטלי מתבצע דרך האתר הידידותי שלנו, ומאפשר לכם להזמין חלקי חילוף למוצרי חשמל מהנוחות של הבית, מהמחשב או מהטלפון החכם, ובלי לבזבז זמן על חיפושי חניה, פקקים והליכות מיותרות.

המוצרים שלנו יגיעו אליכם במהירות, תוך 7 ימי עסקים ובמקרים מסוימים אפילו תוך יום אחד!
במידה ואתם מעוניינים בכך, ישנה גם אופציה של איסוף עצמי מהחנות שלנו בתל אביב, ואנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים ותיאום.

גם לאחר שרכשתם את המוצר – זכרו שיש "אמא ואבא" ואנו תמיד נמצאים כאן בשבילכם!

צוות שירות הלקוחות המקצועי שלנו עומד לרשותכם בכל שאלה ובעיה, החל משלב ההתעניינות והבירורים, דרך שלב הרכישה וגם לאחר שהמוצר האיכותי כבר הגיע אליכם!

 

פילטר לתמי 4 קונים אצלנו!

יש מקומות רבים המציעים פילטר לתמי 4, אך אין ספק שרכישה אצלנו בריזיטק מעניקה לכם חווית לקוח בלתי נשכחת! אתר יעיל עם תמונות ברורות ומפרט טכני שמבטיח רכישה של המוצר המדויק עבורכם. באופן זה אתם יודעים על מה אתם משלמים ונמנעים ממצבים מתישים של החלפות מוצרים, תלונות, ומרדף אחרי נציגי שירות לקוחות.

  • אתר יעיל עם תמונות ברורות ומפרט טכני שמבטיח רכישה של המוצר המדויק עבורכם. באופן זה אתם יודעים על מה אתם משלמים ונמנעים ממצבים מתישים של החלפות מוצרים, תלונות, ומרדף אחרי נציגי שירות לקוחות.
  • תהליך רכישה פשוט ונוח, המאפשר לכם לקנות את כל האביזרים שחסרים לכם מהנוחות של הבית, תוך ליווי של שירות הלקוחות המקצועי והזמין שלנו במידת הצורך.
  • רכישת מוצרים איכותיים בלבד! אנו בריזיטק לא מתפשרים אל איכות המוצרים שלנו, ומוכרים לכם את הטוב ביותר בכל תחום שתבחרו. פילטר למכשיר תמי 4 הוא לא מוצר שאתם רוצים להתפשר עליו, מכיוון שהוא יקבע את איכות מי השתיה שלכם בחצי השנה הבאה!
  • יש עם מי לדבר! התעוררה בעיה או שאלה? אנו כאן בשבילכם גם אחרי הקנייה! שירות הלקוחות שלנו יידע לענות על השאלות שלכם באופן המקצועי ביותר, וגם לפתור כל בעיה שעלולה להתעורר בתהליך הרכישה ואחריו. 
  • אם כל זה לא מספיק, מחירים אטרקטיביים ומשלוח מהיר בוודאות "יסגרו לכם את הפינה"!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 144 ביקורות
js_loader